Wsparcie techniczne

Świadczymy usługi wsparcia Użytkowników Końcowych w zakresie sprzętu, oprogramowania biurowego i specjalistycznego, obsługi sieci LAN/WAN.

 

  • Help-Desk

    help desk

 

 Zarządzanie systemami informatycznymi (Windows, Linux, Unix, Novell). Zdalne wsparcie klienta. Audyt systemów i oprogramowania.

 

Problemy i awarie obsługiwane są zdalnie, gdy jest to możliwe (zdalna obsługa serwerów, stacji roboczych i urządzeń sieciowych, konsultacje telefoniczne) lub przekazywane serwisantom, którzy rozwiązują problem na miejscu.

 

 

  • Serwis techniczny

  • serwis

 

Dostawy sprzętu i oprogramowania do siedziby firmy klienta. Dostawy i fiskalizacja urządzeń fiskalnych. Serwis sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych (terminale kasowe, drukarki itp.)

 

W przypadku konieczności wizyty Technika Serwisu świadczymy usługi kompleksowe usługi serwisowe na terenie całego kraju.

 

Siedziby naszych punktów serwisowych wraz z inżynierami Cisco mieszczą się w 28 miastach a ponadto w każdym mieście posiadamy swoich zaufanych informatyków.

 

Oferujemy naszym Klientom umowy typu SLA (Service Level Agreement), które gwarantują wymagane poziomy dostępności, czasy reakcji i usuwanie usterek. Przykładowe rozwiązania:

 

 

SLA 8x5xNBD

SLA 8x5x4

SLA 24x7x4

 

Klienci którzy nam zaufali:

 

 


  • Klient: BP Polska

  • Termin projektu: 2014 – aktualnie

  • Zakres prac: Serwis techniczny systemu VSAT na stacjach benzynowych BP na terenie całego kraju.

 

orlen-logo

 

  • Klient: PKN Orlen

  • Termin projektu: 2014 – aktualnie

  • Zakres prac: Serwis techniczny VSAT na stacjach benzynowych Orlen na terenie całego kraju.